carodejNikolas Flamel pokračuje v zápiscích dalších dvou velmi hektických dnů. Nyní se nachází v Paříži a s ním i dvojčata a Scathach. Uvědomuje si, že musí rozvíjet sílu Sofie a Joshe, aby mohli naplnit proroctví. Setkávají se s dalšími nesmrtelnými bytostmi, a jejich pobyt ve francouzské metropoli způsobí více než velké zmatky. Nikolasovi a Perenele se však čas neúprosně krátí. Každý den stárnou o rok, jejich schopnosti slábnou a tělesná schránka chřadne. Podaří se probudit i Joshovu skrytou moc? Zvládne Sofie  umění ovládat další živel? V pokračování Alchymisty se samozřejmě znovu střetnou s dávným čarodějem Johnem Dee, který tentokrát proti nim nebude stát sám. Druhý díl Tajemství Nikolase Flamela je opět napínavý a plný nečekaných bitev a zvratů.

Čaroděj - Tajemství nesmrtelného Nikolase Flamela
Michael Scott
vyd. Euromedia Group – Knižní klub, 2008
přeložila Zuzana Fišerová

Fantasy pro mládež – nové knihy

Nový policista objevil v Irsku paralelní světy

Policista je knížka prodchnutá láskou k Irsku, k jeho přírodě, mytologii a folkloru a k jeho tradiční hudbě a tanci, jejíž ...

Philip Pullman. Hodinový strojek je jedinečný světový bestseller na několik natažení

Mistrně promyšlený a propracovaný příběh, který využívá rámec klasické pohádky. Vyprávění začíná pohádkovou formul...

Strom duchů. Jedinečný Raye Bradbury nejen pro fanoušky Joe Pipkina

Ray Douglas Bradbury (1920-2012) byl nejen geniálním stylistou a tvůrcem Marťanské kroniky a 451 stupňů Fahrenheita, nýbrž i d...

Kostičas, první díl temně pohádkové série z budoucnosti

První díl plánované sedmidílné pohádkově laděné série Kostičas je příběhem, který začíná v roce 2059 v zemi, kde vl...

Opičí král Sun a mnich Tripitaka. 500 let starý fantastický román s vynikajícími ilustracemi Sklenáře

Klasický román čínské fantastické literatury o putování mnicha Tripitaky pro posvátná buddhistická písma. Na nebezpečné c...

Inspirující myšlenky...

V síti televizních stanic už se uskutečnilo globální propojení – ať kdekoli na světě zvolíte kterýkoli programový kanál, vyvalí se na vás bohužel stejný veletok blbosti. Vysílání řízené komerčními interesy většinou oslovují spodní polovinu těla – břicho a žlázy. Potlačuje kulturu ve jménu zábavy. Kultura totiž znamená kultivaci. Bylo by záhodno oslovovat srdce a mozek. Namísto toho vás mají nasytit a ukojit pokleslí baviči svými vyčpělými anekdotami a záplava soutěží, v nichž se hraje o prachy, a mají vás „informovat“ zlomkovité zprávy z černé kroniky. Což všechno se upíná k hlavnímu cíli, vrcholu, ose, účelu mihotání – k spotřebním reklamám. Jde o spontánní nebo cílevědomou debilizaci?
Zdeněk Mahler