francie vlajka

Ve Francii je brutálně zavražděn a dekapitován učitel dějepisu Samuel Paty (47), za to, že ve škole v Conflans-Sainte-Honorine ukázal dospívajících žáků karikaturu ze satirických novin Charlie Hebdo během diskuse na hodině morální a občanské výchovy o svobodě projevu.
Před tím učitel vyzval muslimské studenty, aby opustili učebnu, pokud si to přejí. Přesto to vyvolalo hysterickou reakci muslimských rodičů, kteří požadovali jeho rezignaci.
Za pár dní, 16.10 2020 ho zabil a dekapitoval 18letý muslimský Francouz čečenského původu, kterého policie krátce nato zastřelila. Přesně podle pravidla: svědky nepotřebujeme, problémy nevyrábíme.
Na soc. sítích zanechal zprávu: „Ve jménu Alláha, Nejmilostivějšího, Nejmilosrdnějšího. Od Abduláha, Alláhova služebníka pro Macrona, vůdce nevěřících, popravil jsem jednoho z vašich pekelných psů, který se odvážil znevažovat Mohammeda (mír s ním), uklidněte jeho bližní, než vás postihne krutý trest.“ 
Útok je druhým islamistickým stětím ve Francii a v Evropě od útoku Saint-Quentin-Fallavier v roce 2015 a šestým islamistickým útokem ve Francii od začátku roku 2020.

Hromadná vražda je strašná, ale víceméně anonymní, zatímco brutálně zavražděný člověk se může stát mučedníkem. Být rozbuškou, která nažene lidi do ulic.
Macron promlouvá k národu.Spisovatel Pascal Bruckner v Le Figaro. „Je to vyhlášení války!... Právě byla překročena hranice ohavnosti. Útočí se na nejposvátnější baštu republiky: školu a fyzickou osobu učitelů." Podle senátora Retailleaua potřebuje nyní Francie „zbraně, nikoliv slzy“. Marine Le Penová vyzvala k „válečné legislativě“ proti islamismu.

Napětí i strach po celé Francii i Evropě stoupá. Kolem 75% muslimské francouzské mládeže do 24let soudí, že na prvním místě musí platit zákony šaria a až poté francouzské zákony.
Stovky křesťanských kostelů je vypáleno. Už v roce 2018 varovala Francouze na stránkách Le Figaro výzva stovek intelektuálních osobností "Ne islámskému separatismu", kdy se v zemi budují oddělené struktury paralelní společnosti nerespektující francouzské zvyky ani zákony. Právo šária se ale dál šíří po no-go zonách, které podle levicových aktivistů a politiků neexistují. Francouzské právo je ohýbáno, měněno. Francie je už několik let na hraně občanské války.
To je realita dnešní Francie. To jsou důsledky dnešní narcisní, seběvědomé levicové politiky v západní Evropě.

higgs ekonomie strachu

„Záklopkový efekt“ (the Ratchet Effect) je termín pro stav, který je možný vidět po celém světě odpradávna. Každá krize vyvolá akce, které nakonec vedou k tomu, že vláda rychle zvýší velikost a rozsah svých pravomocí.
V okamžiku, kdy krize pomine a pravomoci i moc vlády se mohou snížit na původní úroveň, se tak nikdy nestane.

Strach byl příčinou vzniku prvních vlád v historii. Nejdříve byly vlády tvořeny válečníky, kteří ovládli poražené a pak jim vládli podle svých pravidel. Ta jim umožňovala rabovat bohatství této skupiny... Později se vlády začaly měnit tak, že se již nedržely u moci díky tomu, že z nich měli ostatní strach, ale proto, že se označily za ochránce před ostatními nebezpečími.

S vývojem průmyslu a urbanizací a změnami života začali mít lidé strach také z ekonomických rizik.
Souvisí to i se změnami životního stylu, kdy lidé už nemohli spoléhat v horších časech na pomoc úzkého kruhu rodiny. První s tím přišla na konci 19. století vláda v Německu, která využila strachu ze sociálních nejistot k tomu, aby se udržela u moci a jako první použila namísto hrozeb jakýsi „úplatek“ ve smyslu sociální pomoci. Dnes již na celém světě vlády hlásají, že úkolem státu je tato pomoc.

Nebezpečí je v tom, že lidé, kteří vládu demokraticky volí, jsou dost náchylní být vládou manipulováni. Protože věří, že když si vládu, ať už je jakákoliv, zvolili, tak cokoliv tato vláda udělá, je vyjádřením jejich vůle. Jenže vláda má své vlastní důvody něco udělat nebo ne. Demokracie je tedy takový trik, jakým vláda lidi přesvědčuje, že je nikdo neřídí nebo nenutí něco dělat proti jejich vůli. Nejvíce to je vidět v případě hrozby terorismu, kterou jednotlivé vlády zneužívají k tomu, aby získali tolik moci, jakou by jinak nikdy nemohli disponovat v normálně nastavené demokratické společnosti.

Více: Politická ekonomie strachu Roberta Higgse. Proč je existence všech vlád na strachu závislá

pirati zeleni komanci 600
Totalitní socialistickou náruč nám rozevírá nová komunistická partaj. Piráti na politické scéně jsou pro voliče asi největším zklamáním.

1. Nabádají vedení škol, aby podporovali u žáků záškoláctví.
Buďte vstřícní a omluvte děti z výuky za účelem páteční stávky za klima, žádal dopisem ředitele škol pražský radní pro školství Vít Šimral 20. září 2019. A héérečka Holubá přidává, aby děti přemluvily své rodiče, aby též nešli do práce, ale stávkovali.
2. Chtějí zrušit povinnou maturitu z matematiky. To předložili Piráti a ODS, ale naštěstí v červnu 2019 ho neprosadili.
3. Národ je umělý konstrukt a měl by vymizet, vypotil zase Pirát Patrick Zandl a tvrdí že je to jeden z Pirátských ideálů.
4. Souhlasí s tím, že Déčko ČT porušuje politickou neutralitu a vykazuje zcela evidentně snahu o o politickou levicovou indoktrinaci dětí a mládeže, včetně dětí předškolního věku.
5. Pod novelou antidiskriminačního zákona je podepsána místopředsedkyně Pirátů Richterová. Obsahuje změnu důkazního břemena na žalovanou stranu, možnost hromadné žaloby a pravomoci v rukách neziskovek je něco tak strašného, že to v žádném právním státě nemůže projít Parlamentem. O respektu k Ústavě ani nemluvě.
6. Vedoucímu Pirátů Bartošovi je velmi blízké německé extremistické hnutí Antifa, jehož vlajku má má doma snad i pověšenou.To je ta extrémní levicová organizace, která dnes po celém světě ničí obchody, je zdrojme neobyčejného násili na veřejnosti etc.
7. Piráti zradili občany. Hlasovali pro otevření hranic jakékoliv migraci a jsou pro zavedení migračních kvót

O tom jak bydlí starosta Prahy Zdeněk Hřib Piráti mlčí:
1) od kdy má Hřib trvalé bydliště v Praze? 2) Kolik vlastní Hřib bytů v Praze a je pravda, že 4 jeho byty byly předmětem pronájmů přes Airbnb?
A to jsme se nerozepsali, co vyvádějí Hřibovi soupiráti v hlavním městě a jaké tam budují Potěmkinovy vesnice.
Oni jsou to vůbec kluci vzdělaní, když jejich Ferjenčík tvrdí, že existuje DPH z příjmu.

gott 600

KAREL GOTT (14. 7. 1939 – 1. 10. 2019)

Vyznával celoživotně pevný řád, vážil si svého vrozeného talentu a nepromarnil ani minutu. Byl neuvěřitelně pracovitý, přitahoval k sobě vždy doslova celou smečku vynikajících umělců své doby, muzikantů, zpěváků, herců, režisérů a k tomu mnoho dalších dobrých přátel a samozřejmě i lásek. Od rodičů obdržel v genech slušnost, noblesu a gentlemanství, v tomto ohledu byl muž ze staré dobré školy,

Byl ale také člověk z masa a kostí. Mnohokrát se mýlil, padl a znovu vstal, častokrát naletěl podvodníkům, ale také častokrát pomohl potřebným, aniž čekal na poděkování. Karel Gott byl totiž hodný a slušný člověk.
Odešel vyrovnán a smířen, od uklizeného stolu.
S čistým štítem, srovnán sám se sebou, se svými dětmi, rodinou, se závazky, ctiteli a příznivci.

Na cestě k sobě našel už dávno svého Boha. I proto po této nelehké životní cestě odešel klidně, ve spánku, obklopen silou lásky svých vůbec nejbližších, ženy Ivanky a dvou mladších dcer Charlottky a Nellinky.

Dával lidem radost a chuť do života, zanechal nádherné písničky, svůj lahodný tenor a hlavně pak pohodu a úsměv. A to od komedianta není málo. Svými písničkami spojoval celé generace a sbližoval sousedy a to je na metál.

Část projevu Jiříny Bohdalové na pohřbu Karla Gotta 12.10.2019

norsko skola

Po přestěhování do Norska jsem dostala nabídku pracovat jako učitel v sousední Fet-komuně ve venkovské škole nového typu - podle progresivního dánského modelu zvaného „Riddersand“, což znamená „škola rytířů“.
Ve srovnání s naším systémem vypadají všechny norské školní státní programy jako pro mentálně retardované. Základní škola je od 1. do 7. ročníku. Úkolem státního programu je naučit děti abecedu do 13 let a naučit je počítat, číst cenovky v obchodech.

Norská základní škola je příklad úplné degradace. Neexistuje literatura, dějiny, fyzika, chemie, biologie. Pěstuje se "přirozený povšechný rozhled“. Děti např. vědí, že 2. světová válka byla. Zatěžovat je podrobnostmi by bylo násilí na nich i jejich psychice.
Ve třídě nemůžete číst nahlas, protože je to před ostatními „hanebné“. Speciální učitel vyvede dítě na chodbu a pouze tam poslouchá, jak čte. Učitel má právo analyzovat s dětmi dva příklady z matematiky denně, pokud děti materiál nezvládnou, pokusí se jim po třech dnech znovu vysvětlit, co se naučily. Domácí úkol na týden - pět slov v angličtině nebo osm, podle uvážení dítěte.

Můj nejstarší syn studoval na běžné škole. V Norsku se proto stal zázračným dítětem. Až do 7. třídy se nic neučil - není třeba se učit.
Ve školách můžete číst oznámení: „Pokud vás rodiče požádají, abyste si udělali domácí úkol, zavolejte. Pomůžeme vám osvobodit se od takových rodičů.“
Jediným způsobem, jak trénovat paměť mého syna, byl klavír...

Neštěstí se ale stalo po šesti letech mého pobytu v Norsku. O jejich zrůdném systému Barnevernet jsem dosud nic nevěděla...

Zdroj informace je výpověď matky.

covid 19 84

Po počátečním opatrném hodnocení virové nákazy známé pod názvem Covid19 je čím dál jasnější, že akce Covid má mimořádné dopady na obyvatelstvo ne ve zdravotní sféře, ale hlavně v ekonomické a totalizující. Přitom běžné dostupná fakta o průběhu vir. nákazy jsou naprosto šokující. Jan Hnízdil to rozebírá:

"Pro trochu objektivity se podíváme na data o věku úmrtí osob v souvislosti s covidem v ČR (dostupné na webu MZČR).
Zde můžeme zjistit, že do 19.7.2020 v ČR v souvislosti s covidem zemřelo 359 osob, z toho 208 mužů a 151 žen. Ženám zemřelým v souvislosti s covidem bylo průměrně 82,1 let, přitom průměrný věk všech zemřelých žen v letech 2018-2019 byl 81,9 let.
Mužům zemřelým s covidem bylo průměrně 76,2 let a všem mužům zemřelým v uplynulých 2 letech bylo průměrně 76,1 let.
Vidíme, že průměrný věk úmrtí osob s covidem je prakticky stejný jako průměrný věk všech zemřelých za předchozí 2 roky. Covid pozitivita tedy nezkracuje život a věk úmrtí covid pozitivních osob v podstatě jen odráží obvyklý věk dožití v ČR.

Jaká je vlastně smrtnost covidového viru? Jaké procento z nemocných na tuto infekci zemře?
Na zdánlivě jednoduchou otázku není jednoduchá odpověď. Za prvé se směšují pojmy: PCR pozitivní – nakažený – nemocný. Tyto pojmy označující rozdílné skutečnosti zaměňují nejen novináři, ale bohužel i ti, kteří se považují za odborníky, takže není divu, že se v tom nikdo nevyzná. PCR pozitivní neznamená automaticky, že je dotyčný nakažen (infekční) a už vůbec ne, že je nemocný. Nemoc je totiž definována přítomností příznaků nemoci, nikoliv (pouze) pozitivitou jakéhosi testu.
Nerozumím tomu, proč se hovoří o počtech „uzdravených“, když většina z pozitivně testovaných neměla žádné příznaky nemoci a neměla se tedy ani z čeho uzdravovat."
Více podrobostí ZDE >>

vlajka 30 dubna 1945 reichstag soveti
31.8.1938 zahájili němečtí vojáci v polských uniformách vražedný konflikt na hranicích v Gliwici. Provokace se povedla. Den poté vstupují "mediálně překvapení" ale připravení Němci s celou armádou do Polska a zahájili tak Druhou světovou válku.

Mnozí západní politici jásali, že Němci táhnou na východ, na SSSR a tiše mlčeli, když Němci v Polsku bombardovali civilní obyvatelstvo, zničili města Wielun, Frampol, Sulejow, Janow Lubelski, Bilgoraj. 10 % Varšavy bylo srovnáno se zemí. Vypálili kolem 400 vesnic a od 1. září do 26. října 1939 vykonali 764 hromadných poprav polských válečných zajatců.
Radost mnoha západních politiků, že Němci porazí SSSR a při tom se vzájemně oslabí tak, že budou plně ekonomicky závislí na Británii, USA, Francii, se ale zhroutila.
Strategické chyby Hitlera, odhodlanost sovětských lidí vedly k zásadnímu obratu války u Stalingradu. A nakonec to byl Stalin, který přinutil západní politiky na Teheránské konferenci, aby po letech váhání konečně otevřeli druhou frontu tam, kde to potřeboval. Společně pak ukončili nejkrutější světovou válku v historii.
Díky manipulativní a stupidní politice politiků mnoha států přišlo o život až 60 miliónů lidí. Největší oběti přinesli Sověti, zemřelo kolem 27 miliónů lidí.

DŮLEŽITÁ DATA 1937–1945
7. 7.1937 Japonská invaze do Číny
12.3.1938 Zabrání Rakouska Německem
14.3.1939 Okupace ČSR
1.9.1939 Němci napadli Polsko
3.9.1939 Francie, Austrálie a Velká Británie vyhlašují Německu válku
22.7.1941 Němci napadli SSSR. Akce Barbarossa
7.12.1941 Japonci bombardovali Pearl Harbour
19.11.1942 SSSR zvrátil útok Němců u Stalingradu
6.6.1944 Vylodění Spojenců v Normandii a otevření druhé fronty
8.5.1945 Bezpodmínečná kapitulace Německa
6.a 9.8.1945 Američané shodili atomovou bombu na Hirošimu a Nagasaki
15.8.1945 Císař Hirohito oznámil kapitulaci Japonska
2.9.1945 Oficiálně skočila 2. svět. válka

inkluze skola

Podle návrhu MŠ /08/2020) by se u maturit od 1.10. 2020 nemělo známkovat. Testy by měly ověřovat minimální úroveň znalostí potřebnou k maturitě a hodnotit by se měly jen slovy "uspěl" či "neuspěl". Hranici úspěšnosti v testech by určoval Cermat, který má státní zkoušky na starosti. Viz:

Cermat je moloch, zřízený MŠMT, nyní pracuje s rozpočtem více než 220 000 000 ročně. 2006 / 90 mil. Zatím neexistuje politická síla, která by tuto organizaci zrušila.

Tento velmi nebezpečný a stupidní návrh navazuje na minulá prohlášení min. Plagy:
„Novela přináší možnost dosažení středního vzdělání bez toho aniž by školáci u maturity uspěli. Není v zájmu státu ani školáků, aby po 4 letech SŠ studia skončili se vzděláním základním“
Ministr školství Robert Plaga / 8.7. 2019 / jednání vlády

Následujeme mílovými kroky imbecilní školní vzdělávání v Americe.
Už v roce 1988 bylo v USA zjištěno, že pouze jedno ze sedmi dětí má v osmé třídě matematické znalosti tomuto ročníku odpovídající. Polovina sedmnáctiletých Američanů neumí počítat s destinnými čísly, procenty, rozlišovat jednoduché geometrické obrazce.
Koukolík, Fyziologický základ chování člověka ve vazbách na trvale udržitelný vývoj a uchování vztahů člověk - příroda. Praha 1994

Výroba jednolité hloupé masy spěchá!

kundera milan writer

Když jsem během několika hodin prolistoval a pročítal skoro 900 stránkovou knihu Nováka o nejproslulejším českém autorvi Milanu Kunderovi, říkal jsem si: Proč taková nestoudně bulvární a ubohá kniha byla vůbec napsána?
Pak jsem četl článek Petra Šabaty, který si klade v nesmírném údivu podobné otázky:

"Co vedlo zkušeného spisovatele k evidentnímu omylu, že tam „dal všechno“, co zjistil, nashromáždil, vyfabuloval? Byla zášť vůči Kunderovi taková, že ztratil míru? A co dělali skvělí redaktoři Špirit a Onufer ze skvělých vydavatelství Argo a Paseka, když jim Novák ten obří nesourodý text přinesl?

Řekli si všichni, že čím větší špalek, tím větší literární událost? Že důkladné PR v chatrných recenzentských vodách zastře skutečnost, jak jsou ty stovky stran slabé?

Proč Novák nazval knihu zavádějícími slovy – když už rovnou nepoužijeme slovo lživými – „Kundera – Český život a doba“, když to o žádném českém životě a době nic souvislého neříká? Proč nezvolil pravdivý název Zajímavé i nudné střípky z literárního provozu v letech 1945 až 1975 a něco málo o Kunderovi?

A nejde Novákovi úplně o totéž, co vyčítá na mnoha stranách svému objektu slovy „Nestojí finanční ohledy již od mládí u kolébky Kunderovy tvorby?“ Nejde tedy všem hlavně o to na Kunderovi vydělat balík?

Proč se spisovatel Novák pouští na desítkách stran do amatérských recenzí Kunderových děl, s nimiž by ho vyhodil každý slušný středoškolský učitel češtiny?"

Více ZDE >>

 

 

heydrich cesi konecne reseni 2

Můj děda, kterého Němci za války málem popravili, se asi v hrobě obrací. V Česku totiž vychází v Našem vojsku kalendář na rok 2021 s portréty těch největších nacistů a vrahů. NEUVĚŘITELNÉ!
Nikdo je nestíhá, nic se neděje, FB se tváří jako nic.

A to děda už neví, že někteří politici (Novotný ODS) stavějí v Řeporyjicích pomník Vlasovcům, kteří po boku německých vojáků bojovali a vraždili mnohdy takovým způsobem, že samotní Němci se jich štítili. A to neví, že další narcisi z politické scény, jako je Kolář TOP09) a Hřib (Piráti), sundávají symboly osvobození, ničí památníky a propagují nenávist vůči Rudé armádě, která přinesla česko-slovenským občanům a půlce Evropy svobodu od německé tyranie a připravovaného holokaustu celých národů.

kalendar treti rise 2

V kalendáři najdeme tyto „osobnosti“ – leden / Adolf Hitler, únor / Reinhard Heydrich, březen / Joseph Goebbels, duben / Karl Hermann Frank, květen / Hermann Wilhelm Göring, červen / Erich von Manstein, červenec / Heinrich Luitpold Himmler, srpen / Otto Adolf Eichmann, září / Joseph Mengele, říjen / Rudolf Walter Richard Hess, listopad / Erwin Johannes Eugen Rommel, prosinec / Adolf Hitler.
Kalendář MÁ DOKONCE SCHVÁLENÉ ISBN 978-80-206-0076-9 a logo Naše vojsko.